Des de la Fundació Daina col·laborem i treballem conjuntament amb totes aquelles entitats i associacions amb objectius similars o complementaris als nostres per poder arribar més lluny

MUNICIPIS AMB ELS QUE TENIM CONTRACTE PER A LA RECOLLIDA I ACOLLIMENT D’ANIMALS ABANDONATS I PERDUTS

Actualment ens ocupem de la recollida i atenció dels animals abandonats i perduts de 25 municipis:

ALIANCES

Aquestes són les entitats amb les que mantenim convenis de col·laboració en l’actualitat:

• Conveni amb  la Fundació Hope&Help, unint forces dins delsprojectes Bella Vella Ànima i Ànimes Bessones. Treballant junts perquè cap animal es quedi sense família i perquè cap persona hagi de separar-se del seu animal.
  • Conveni amb l’Associació Progat de l’Ametlla del Vallès, cooperant amb programes de control de colònies de gats ferals a la localitat de l’Ametlla del Vallès.
  • Conveni amb l’Associació El Somni dels Gats d’Argentona. Oferint serveis veterinaris a cost de protectora
  • Conveni amb Associacions de gats de carrer dels municipis de Santa Eulàlia de Ronçana, Sant Antoni de Vilamajor, Rellinars, Premià de Mar, Vilassar de Mar, Caldes d’Estrac i Sant Andreu de Llavaneres
  • Conveni amb FAADA. Col·laborant per millorar el benestar dels animals domèstics a Catalunya.
  • Conveni amb la Fundació Martí l’Humà dins del Programa Integrals. Col·laborant en pràctiques laborals i d’inserció al món laboral, en projectes d’emprenedoria o de retorn a l’educació formal.
  • Conveni amb el servei d’ocupació de l’Ajuntament de Mataró, en el marc del Projecte Singulars,  projecte d’adaptació curricular per alumnat de 4art d’ESO que ofereix estades formatives per millorar competències laborals i donar a conèixer el mercat laboral i les diferents ocupacions d’interès.
  • Conveni de col·laboració amb Salesians Sant Jordi i Institut Laia l’Arquera de Mataró en  projectes educatius i pràctiques d’estudiants, a través de la Societat Protectora d”Animals de Mataró, entitat fundadora de la Fundació Daina.
  • Conveni amb Fundació Maresme, col·laborant amb els nostres espais en la seva tasca de millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca del Maresme i de les seves famílies.
  • Conveni amb Tecnocampus de Mataró. Sumant esforços per aprofundir en les relacions acadèmiques, culturals i cooperatives d’ambdues institucions.
  • Conveni amb els Programes Europeus Erasmus. Oferint els nostres refugis per donar a conèixer des del treball de camp la realitat de l’abandonament.
  • Conveni amb el Consell del Col·legi de Veterinaris de Catalunya, pel foment de la identificació i tinença responsable d’animals de companyia de Catalunya.
  • Conveni amb la Facultat de Veterinària de la UAB per accions pràctiques dels estudiants de veterinària, a través de la Societat Protectora d”Animals de Mataró, entitat fundadora de la Fundació Daina.
  • Conveni amb l’Escola El Triangle, facilitant les pràctiques dels estudiants d’assistència tècnica veterinària a l’espai veterinari de la Fundació.