TRANSPARÈNCIA

Per a la nostra Fundació és una responsabilitat i una exigència ètica ser transparents davant de totes les persones, entitats, organitzacions, administracions  i empreses que confien en nosaltres.

Per aquesta raó, a continuació us mostrem els nostres documents de memòries i exercicis econòmics, els quals exemplifiquen el compromís que tenim amb la transparència i la responsabilitat en la gestió dels nostres recursos. Com a fundació dedicada a la protecció i millora del benestar dels animals, considerem que és important mostrar de manera clara i detallada la manera en què destinem els nostres recursos, els progressos que hem aconseguit i els reptes que encara ens quedem per assolir. Així, ens posem a disposició de totes les persones que vulguin conèixer més a fons la nostra tasca i la manera en què la portem a terme. Amb aquesta actitud, volem demostrar que som una entitat compromesa amb la transparència, la responsabilitat i la confiança en la gestió dels nostres recursos.